Veelgestelde vragen

Geen antwoord op je vraag? Neem contact op.

  • Taxi10

  • Mogen kinderen gratis mee?

    Taxi voertuig
    Vanaf 1 november 2018 is ons vervoersbeleid gewijzigd en zijn kinderen helaas niet meer gratis.

    Touringcar
    Indien je in totaal met 9 volwassen of meer bent mogen kinderen t/m 2 jaar gratis mee.

    Graag wel bij het reserveren doorgeven indien van toepassing.

  • Rijden de taxi's alleen naar Schiphol?

    Het is mogelijk om Taxi10 te reserveren voor een rit naar een andere locatie of evenement. Dit dient wel minimaal 2 dagen van te voren aangevraagd te worden. We voeren echter geen lokale ritten uit.

  • Ik ben met meer dan 8 personen, hoe werkt dat?

    Ben je met meer dan 8 personen dan kun je er voor kiezen om gezamenlijk als groep vervoerd te worden. Hierbij komt er voor jullie groep een grotere bus op een of meerdere plaatsen(en) die goed bereikbaar zijn voor een bus.

    Wil je liever voor de deur opgehaald worden met een kleiner taxi-busje kun je er voor kiezen om de reservering te splitsen en twee losse reserveringen te doen.

  • Kinderzitjes

    Om logistieke redenen zijn er standaard geen kinderzitjes aanwezig in de taxi. Kinderen vanaf 3 jaar mogen wettelijk gezien op een eigen plaats in de gordel en kinderen onder deze leeftijd kunnen op schoot genomen worden.

  • Reserveren

  • Zijn extra ophaaladressen mogelijk?

    Het is mogelijk om jullie op meerdere adressen op te halen. Deze kun je invullen bij het reserveren. We rekenen € 2,50 per extra adres per enkele reis, mits deze binnen dezelfde woonplaats is. Maximaal aantal extra adressen is 2, dus max 3 stops. Opstapplaatsen in verschillende woonplaatsen, alleen op aanvraag.

    Graag bij het reserveren vermelden i.v.m. planning.

  • Rijden de taxi's rechtstreeks naar Schiphol?

    De taxi's rijden altijd rechtstreeks naar Schiphol per boeking. Mocht blijken dat de buurman ook op dezelfde tijd vertrekt zullen we altijd eerst overleggen alvorens een rit te combineren.

    Wanneer meerdere (grotere) groepen in een van onze touringcars vertrekken naar Schiphol zal de bus eventueel meerdere keren stoppen binnen dezelfde plaats.

  • Bijzondere bagage

    Per taxirit kan er per persoon 1 stuk handbagage en 1 koffer gratis worden meegenomen. Meer bagage of andere bagage, zoals golftassen, surfplanken, etc., moeten altijd worden vermeld bij uw reservering. Wij rekenen hiervoor eventueel een meerprijs.

  • Terugreis

  • Waar vind je de chauffeur voor de terugweg?

    Taxi ( max. 8 personen )
    Bij aankomst terug op Schiphol graag telefoon aanzetten en naar het Meetingpoint te komen. Vlakbij de Burger King in de aankomsthal. 

    Touringcar ( 8+ personen )
    Als jullie de hoofduitgang uitlopen zien jullie daar de bus staan. Mocht je deze niet in één oogopslag zien kun je de chauffeur even bellen waar deze precies staat.

  • Mijn reservering

  • Kan ik ook contant betalen?

    Helaas is het niet mogelijk om contant te betalen aan de chauffeur. We bieden de mogelijkheid om simpel en vertrouwd online te betalen met iDEAL.

  • Chauffeur te laat / te vroeg

    Door drukte onderweg of andere onvoorziene omstandigheden qua planning kan het voorkomen dat de chauffeur +/- 15 min eerder of later aankomt. We proberen uiteraard altijd stipt op tijd te zijn maar dit kan helaas iedereen gebeuren. Mocht dit het geval zijn kun je altijd de chauffeur even contacteren, maar weet dat het goed komt.

  • Wat als mijn vluchttijden wijzigen?

    Mocht de vlucht (en daarmee ook de ophaaltijd) wijzigen kun je dit doorgeven via Mijn Taxi10

  • Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen

    Mocht je de bevestiging per e-mail niet hebben ontvangen, controleer dan even de spamfolder; het kan zijn dat deze daar in terecht is gekomen.